Úvodom

9:50

Volám sa Veronika (ale počúvam aj na "Bekky"), mám 23 rokov, som čerstvou absolventkou prekladateľstva a tlmočníctva, rada si rozširujem obzory, dozvedám sa nové veci a mojím snom je vidieť toho čo najviac a prečítať všetky (dobré) knihy sveta - milujem knihy. To je, prekvapivo, aj hlavný dôvod, prečo som si založila tento blog. Mojou druhou rovnako veľkou vášňou je fotografovanie (budem rada, ak si pozriete aj moje portfólio).

Čo sa týka kníh, najradšej mám klasiku, rada si však prečítam aj niečo zo súčasnej literatúry. Medzi mojich najobľúbenejších autorov zatiaľ patria T. Dreiser, E. M. Remarque, J. Steinbeck, U. Eco, G. Orwell, V. Woolfová, L. M. Montgomeryová, S. Townsendová, N. Sparks, J. K. Rowlingová, alebo B. Filan.

Na tomto blogu uverejňujem recenzie toho, čo som práve prečítala, ale aj iné články týkajúce sa kníh a občas aj také, ktoré sa netýkajú kníh, ale napr. výletov, či cetovania. Blog sa snažím napĺňať takým obsahom, ktorý mňa samú zaujíma. Snažím sa teda aby ma jeho písanie bavilo. A dúfam, že bude baviť aj vás!

IMG_7329-3.jpg

Mohlo by sa vám páčiť

2 komentárov

Ďakujem za každý komentár!