Pätica májových

11:00

V máji som sa pri kupovaní kníh krotila - mesiac predtým som si predsa kúpila sedem nových kníh! Život to však niekedy zariadi inak. Počas víkendu v Bratislave som si v jednom kníhkupectve kúpila dve knihy v zľave a z burzy kníh som si tiež odniesla tri knihy za smiešne ceny.



  • Dom hluchého (Peter Krištúfek) - táto kniha rozpráva o príbeh lekára z malého mesta na pozadí dejín Slovenska 20. storočia. Všade som sa stretla s chválami na túto knihu, takže keď som ju videla vo výpredaji, bol to osud ;)
  • O mesiac, o rok; Zázračné oblaky (Françoise Saganová) - dve novely slávnej francúzskej spisovateľky druhej polovice 20. storočia, ktoré som ukoristila na burze kníh. 
  • Vtáky v tŕní (Coleen McCulloughová) - myslím, že túto knihu predstavovať netreba, keďže určite každý pozná aspoň rovnomenný film. Romantiku nečítam často, no keď zas na nejakú dostanem chuť, viem po čom siahnuť.
  • Mapa a územie (Michel Houellebecq) - túto knihu od francúzskeho spisovateľa, ktorá sa raz určite stane klasikou, si plánujem prečítať už asi tri roky. Dokonca som ju raz mala požičanú z knižnice, no nestihla som ju prečítať. Preto som veľmi rada, že som ju našla vo výpredaji zničených kníh. Povedali by ste, že je zničená?

Aké knihy ste si v máji kúpili vy?

Mohlo by sa vám páčiť

0 komentárov

Ďakujem za každý komentár!